جمعه 7 اردیبهشت 1403

پیام مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی

پیام مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی

مهندس دهاقین مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش فرارسیدن 27 اردیبهشت «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی»، آغاز هفته ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در متن کامل این پیام چنین آمده است:

«روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد» مقام معظم رهبری(مدّ ظلّه العالی)

در جهان امروز، روابط عمومی به مثابه بازوی فکری شرکت ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های سازمانی دارد و به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی، می تواند کارکردی تعیین‌کننده‌ در افزایش آگاهی‌های جامعه و فرهنگسازی و تنویر افکار عمومی داشته باشد.

نامگذاری مناسبتی در تقویم رسمی به نام روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی(27 اردیبهشت) گویای اهمیت و نقش‌آفرینی آن در دنیای معاصر و فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم و یادآور شویم که توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت اجتماعی است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌عمومی است.

امروزه روابط‌عمومی نه به‌عنوان یک سامانه تشریفاتی و اجرایی بلکه به‌عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به‌عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون جریان داشتن فرآیند روابط‌عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

هرچند صنعت دارای فضایی سخت و بدون روح است؛ روابط‌عمومی می‌تواند باعث تلطیف فضا، توجه بیشتر به ابعاد انسانی و روح بخشیدن به فضای کاری شود. امیدآفرینی در درون سازمان، ایجاد نشاط، روحیه تلاش روزافزون و توسعه همدلی درون‌سازمانی به‌عنوان نقش ویژه روابط‌عمومی محسوب می‌شود که می‌تواند ضمن پشتیبانی از تولید، به افزایش بهره‌وری بینجامد.

بدین‌وسیله ضمن تشکر از زحمات فعالان این عرصه، تلاش‌های سازنده و کوشش صمیمانه کارکنان روابط‌عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» نام‌گذاری شده است، روابط‌عمومی مجموعه با همیاری گسترده درون و برون‌سازمانی بتواند بیش از پیش در راستای تحقق اهداف استراتژیک سازمانی نقش‌آفرینی نموده و تلاش کارکنان زحمتکش تولید و دیگر واحدهای پشتیبان را آن‌چنان‌که انتظار می‌رود، به نمایش بگذارد.

اینجانب در پایان ضمن تبریک فرارسیدن روز روابط‌عمومی و آغاز هفته ملی روابط‌عمومی، از خداوند منان برای تمامی همکاران روابط‌عمومی به‌عنوان جهادگران عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در انجام مأموریت‌های محوله دارم.

علی دهاقین/ مدیرعامل

نظرات