پنجشنبه 9 فروردین 1403

پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت 17 مرداد "روز خبرنگار"

پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت 17 مرداد "روز خبرنگار"

مهندس "علی دهاقین" مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش فرا رسیدن 17 مردادماه، روز خبرنگار را به تمامی اهالی رسانه و جهادگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در متن پیام مهندس "علی دهاقین" چنین آمده است:

هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای عرصه رسانه است، که با ایثار جان، به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و تا انتها به سوگندشان به قلم و قداست آن وفادار ماندند. به راستی، خبرنگاران طلایه‌داران جبهه قلم و اندیشه و عامل آگاهی دهنده مردم در لحظات و صحنه‌‌های سرنوشت‌ساز جامعه‌اند و از آنجایی که به‌دنبال حقیقت و انعکاس واقعیت‌ها هستند، همواره شایسته تکریم و تحسین‌ هستند.

در شرایط فعلی کشور که صنعتگران در شرایط سخت تحریم ها و شیوع ویروس کرونا در تلاش برای پیشرفت کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، خبرنگاران و جامعه رسانه ای علاوه بر ایفای نقش مطالبه گری، با تزریق امید به جامعه و تقویت اعتماد به نفس و ترویج روحیه خودباوری در بین هموطنان، می توانند زمینه ساز گذر از این مسیر سخت و حرکت به سمت فتح قله های تعالی، پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی باشند.

قطعاً همکاری تنگاتنگ و بالنده جامعه رسانه ای و صنعت فولاد ثمره‌های فراوانی در زمینه پیشرفت اقتصادی و شکوفایی تولید به دنبال خواهد داشت و نقش آفرینی خبرنگاران به عنوان دیدبانان توسعه و پیشرفت کشور می تواند در پشتیبانی از زنجیره تولید، بازنمایی دستاوردها و امید بخشی به جامعه بسیار اثرگذار باشد.

در پایان ضمن ادای احترام مجدد به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه و با تبریک مجدد روز خبرنگار، این روز را به تمامی خبرنگاران، عکاسان خبری و فعالان عرصه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطی اعم از رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب، الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی تبریک می‌گویم و برای این عزیران، سلامتی و توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی دهاقین

مدیرعامل

نظرات