جمعه 31 فروردین 1403

پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز کارگر

پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز کارگر

نیک می‌دانیم که تحقق آرمان‌های بزرگ کشور جز با کوشش پیگیر، تلاش مجدانه و اندیشه خلاق کارگران پرتلاش، میسر و مقدور نیست، ازاین‌جهت در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری هدف در کشور، دنبال‌کردن شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» راهبرد اساسی است، ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت و همکاری این قشر سازنده به‌عنوان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی، بدون شک تحقق این شعار بر گرده‌های ستبر این زنان و مردان پرتلاش است.

نمود تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان مجموعه فولاد کاوه جنوب کیش در سال 1400 موجب ثبت رکوردهای متعددی گردید. در سال 1401 نیز با تداوم، این رویه صعودی نشان از همت والا و تلاش بی‌وقفه کلیه کارکنان اعم از کارگران و مهندسان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش دارد.

فرصت را مغتنم شمرده با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه قرآن و رحمت الهی، روز کارگر را به یکایک شما عزیزان تبریک عرض می‌نمایم و اذعان دارم که تلاش بی‌وقفه شما کارگران زحمتکش نشانه صلابت و گواه جوهره جان آدمی است که با کار جلا می‌یابد و تلاش و همت شبانه‌روزی شما فولاد مردان است که متضمن پیشرفت و توسعه پایدار این سرزمین خواهد بود. ناگفته پیداست موفقیت‌های گذشته و آینده خانواده بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش در سطوح و مقاطع مختلف نیز مرهون خستگی‌ناپذیری، ایثار، خودباوری و تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان سخت‌کوش بوده و خواهد بود و امید دارم با اتکا به ایمان راسخ و همت بلند خود و بر اساس برنامه با همراهی مدیران مجموعه در راه استمرار و تداوم این موفقیت‌ها در سال جدید نیز گام برداریم. در پایان آرزوی سعادت، سلامتی و بهروزی را برای یکایک کارکنان محترم و خانواده معززشان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

                                                                                                                                                علی دهاقین، مدیرعامل

نظرات