سه شنبه 29 اسفند 1402
با حضور معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس صورت گرفت؛

تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش / مهندس سیدعباس حسینی، مدیرعامل SKS شد

تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش / مهندس سیدعباس حسینی، مدیرعامل SKS شد
تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش / مهندس سیدعباس حسینی، مدیرعامل SKS شد

در مراسمی با حضور سید محمد اتابک، معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و هاشم نظام آبادی، مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس از زحمات مهندس علی دهاقین تجلیل و مهندس سید عباس حسینی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در حکم صادره با امضای مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای سید عباس حسینی

سلام علیکم؛

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر بکارگیری نیروهای مومن، جوان، متخصص و انقلابی، نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مدیریتی مفید و موثر جنابعالی بدینوسیله به عنوان؛ مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش منصوب می­شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره­ گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود، نگرش راهبردی و تخصصی و نیز استفاده از دانش، تجارب، ایده­ ها، همکاری و همفکری همکاران محترم، در چارچوب کلیه ضوابط، قوانین و مقررات و در راستای تحقق اهداف و آرمان­ های نظام مقدس جمهوری اسلامی، اصول و موضوعه ابلاغی دفتر مقام معظم رهبری، سیاست­ های اقتصاد مقاومتی، ضوابط اجرایی برنامه­ های میان مدت، افزایش هم ­افزایی در گروه بنیاد و کلیه اسناد بالادستی بنیاد مستضعفان بالاخص خدمت مستمر به محرومان، با اتخاذ رویکرد مدیریت جهادی موفق و موید باشید.

و من ا... توفیق

هاشم نظام ­آبادی، مدیرعامل و عضوهیات مدیره

گفتنی است مهندس سیدعباس حسینی، از مدیران ارشد هلدینگ کاوه پارس است و سوابقی همچون؛ مدیریت عاملی شرکت­ های سیمان تهران، سیمان پیوند گلستان و آلومنیوم کاوه مسجد سلیمان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

شایان ذکر است؛ در این نشست ضمن تجلیل از زحمات مهندس علی دهاقین در دوره تصدی مسئولیت، ایشان به عنوان عضو هیات مدیره فولاد کاوه جنوب کیش ابقاء شدند.

نظرات