پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403
همزمان با اعیاد شعبانیه صورت گرفت؛

جشن بزرگ سن تکلیف دختران خانواده فولاد کاوه جنوب کیش

جشن بزرگ سن تکلیف دختران خانواده فولاد کاوه جنوب کیش
جشن بزرگ سن تکلیف دختران خانواده فولاد کاوه جنوب کیش

هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و با حضور مدیرعامل شرکت، جشن سن تکلیف دختران خانواده بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی فولاد کاوه جنوب کیش: مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه جشن بزرگ سن تکلیف 57 نفر از دختران کارکنان فولاد کاوه جنوب کیش در حسینیه امام زاده سید مظفر بندرعباس برگزار گردید.

در ابتدای مراسم سید عباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با آرزوی عاقبت‌به‌خیری و خیرمقدم به دختران و همسران کارکنان حاضر در جلسه گفت: شما دختران عزیزم ازاین‌پس به دوره‌ای جدیدی از زندگی قدم می‌گذارید که در این مسیر می‌آموزید تا با خدای متعال سخن بگویید و خداوند متعال نیز با شما سخن می‌گوید. وی افزود: شما دختران عزیزم به پاسداشت مسلمان بودن، وجود بابرکت پیامبر اسلام، ائمه و حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها و نعمت شیعه بودن باید شکرگزار خداوند باشید. وی ادامه داد: یکی از نعمات بزرگ در زندگی شما پدر و مادر هستند که از این بابت نیز باید قدردان خداوند متعال باشید و من هم به سهم خودم شکرگزار و قدردان خداوند هستم که توفیق همکاری با پدران شما نصیب بنده شده است. حسینی ضمن تشکر از زحمات کلیه پرسنل فولاد کاوه جنوب کیش خطاب به دختران کارکنان افزود: پدران شما در شرایط سخت‌کار و تلاش می‌کنند تا شما عزیزان بتوانید در آرامش و آسایش پرورش پیدا کنید و در آینده مسئولیت خود را در راه اعتلای ایران عزیز بر عهده بگیرید.

در ادامه این مراسم دختران خانواده فولاد کاوه جنوب کیش با اجرای برنامه‌های آموزشی کودکانه با اجرای حجت الاسلام و المسلمین ثمره با آداب عبادت آشنا شدند. در پایان این مراسم فرزندان دختر مکلف به رسم یادبود از شرکت بسته فرهنگی شامل؛ قرآن و نهج البلاغه، کتب آموزشی، سجاده، چادر، مُهر، عطر، تسبیح و ساعت هوشمند هدیه گرفتند.

نظرات