جمعه 7 اردیبهشت 1403
به مناسبت نیمه شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت صورت گرفت؛

جشن بزرگ سن تکلیف پسران خانواده فولاد کاوه جنوب کیش

جشن بزرگ سن تکلیف پسران خانواده فولاد کاوه جنوب کیش
جشن بزرگ سن تکلیف پسران خانواده فولاد کاوه جنوب کیش

هم‌زمان با ولادت باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، با حضور مدیرعامل و مدیران جشن سن تکلیف فرزندان پسر کارکنان فولاد کاوه جنوب کیش برگزار گردید.

به گزارش روابط‌عمومی فولاد کاوه جنوب کیش؛ مراسم جشن سن تکلیف 27 نفر از  فرزندان پسر کارکنان در محل مسجد آل رسول (س) این شرکت با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سید عباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش، ضمن تبریک نیمه شعبان و ولادت مهدی موعود (عج) و خیرمقدم به فرزندان پسر کارکنان حاضر در مراسم گفت: دو اتفاق در طول این مدت که خداوند توفیق خدمت در مجموعه بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش را به من ارزانی داشته برای من رخ‌داده که تمام خستگی‌های کاری از وجود من خارج شده، یک مورد جشن سن تکلیف فرزندان دختران کارکنان و دیگری امروز حضور شما پسران عزیزم و آینده‌سازان ایران اسلامی در محیط کارخانه است. وی ادامه داد: من به جد به دنبال آن هستم که خانواده کارکنان نیز خود را دخیل در فرایند تولید بدانند و آن روز ما موفق خواهیم بود که تک‌تک فرزندان کارکنان و همسران ایشان از صمیم قلب افتخار کنند که جز خانواده بزرگ فولاد کاوه هستند و این امر نمود خود را حتی در ناخودآگاه اعضای خانواده کارکنان داشته باشد و به طور مثال فرزندان کارکنان در نقاشی‌ها، انشا و سایر موارد با افتخار و بدون آنکه کسی به آنها بگوید به‌صورت ناخودآگاه نشان دهند که جزئی از خانواده بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش هستند. وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان پرتلاش فولاد کاوه جنوب کیش از فرزندان کارکنان حاضر در جلسه خواست که آنها نیز مراتب قدرانی خود را از زحمات پدر و مادر خود نشان دهند.

 حسینی افزود: حضرت ابراهیم از پیامبران اولوالعزم بود و اسم ایشان 69 بار در قرآن کریم بیان شده و این نشان از عظمت جایگاه ایشان است و این عظمت فقط از راه عبادت به‌دست‌آمده است. وی با بیان اینکه هرکسی می‌تواند در راه انبیا و معصومین قدم بردارد و رمز موفقیت در این مسیر عبادت بااخلاص دوری از دروغگویی است؛ از فرزندان پسر کارکنان خواست اکنون که تکلیف الهی بر دوش آنها قرار گرفته، با تلاش و حفظ معصومیت خود قدم در راه انبیا و ائمه اطهار قرار دهند.

در ادامه این مراسم مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش از افتتاح واحد ذخیره آهک خبر داد و گفت: این اتفاق فرخنده به یمن حضور پربرکت پسران عزیزم را به فال نیک می‌گیریم و تمایل دارم به دست یکی از شما پسران عزیز این واحد افتتاح شود.

در این مراسم فرزندان پسرمکلف به رسم یادبود از شرکت بسته فرهنگی شامل؛ قرآن و نهج البلاغه، کتب آموزشی، سجاده، عباء، مُهر، عطر، تسبیح و ساعت هوشمند هدیه گرفتند و در بخشی از این مراسم به مناسبت پاسداشت روز جانباز با اهدای هدایایی از جانبازان شرکت آقایان سعید فیاض و سعید کشوری تقدیر بعمل آمد. 

پس از این مراسم فرزندان پسر کارکنان از بخش‌های مختلف کارخانه بازدید کردند و از نزدیک با سختی‌های محیط کار پدران خود آشنا شدند.

نظرات