شنبه 8 اردیبهشت 1403
با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه توسعه و تجهیز بیمارستان‌های رودان و سیریک با مشارکت فولاد کاوه جنوب کیش

امضای تفاهمنامه توسعه و تجهیز بیمارستان‌های رودان و سیریک با مشارکت فولاد کاوه جنوب کیش
امضای تفاهمنامه توسعه و تجهیز بیمارستان‌های رودان و سیریک با مشارکت فولاد کاوه جنوب کیش

تفاهم‌نامه توسعه و تجهیز دو بیمارستان در شهرستان‌های رودان و سیریک بین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان و فولاد کاوه جنوب کیش با حضور استاندار هرمزگان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش؛ تفاهم‌نامه توسعه و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان‌های امام علی (ع) رودان و امام سجاد (ع) شهرستان سیریک به امضای مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، دکتر غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی هرمزگان و مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش رسید.

در ابتدای این مراسم مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان با تشکر از فولاد کاوه جنوب کیش به جهت مشارکت فعال در ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی گفت: ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت‌ها بار عظیمی را از دوش دولت و مردم برخواهد داشت. وی ادامه داد: باتوجه‌به گستردگی استان هرمزگان از شرق به غرب و مشکلاتی که مردم این استان در حوزه بهداشت و درمان دارند، این دست فعالیت‌ها علاوه‌برآن که توشه‌ای برای آخرت هست می‌تواند نقش بسزایی در کاهش مشکلات مردم عزیز استان در حوزه بهداشت و درمان داشته باشد و از تردد ساکنین شهرستان‌ها به مرکز استان جهت پیگیری امور درمانی بکاهد. وی در پایان با تشکر از فعالیت‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان داشت: توجه ویژه مهندس فتاح ریاست محترم بنیاد مستضعفان به بحث محرومیت‌زدایی و مهندس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به‌عنوان مدیرعامل یکی از مهم‌ترین شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان در استان هرمزگان در خصوص ایفای نقش بهتر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی قابل‌تقدیر است.

سید عباس حسینی مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش نیز ضمن تشکر از استاندار هرمزگان بابت ایجاد بستر انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: فولاد کاوه جنوب کیش به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان همواره در کنار تولید که وظیفه اصلی این مجموعه است، در تلاش است تا بتواند با ایفای نقش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نقشی در کاهش محرومیت در استان هرمزگان ایفا نماید. وی ادامه داد: فولاد کاوه جنوب کیش در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود گام‌های متعددی برداشته؛ لذا در ماه‌های گذشته فولاد کاوه اقدام به بازسازی 500 واحد مسکونی در شهرستان رودان نمود و امروز علاوه بر تجهیز و توسعه این دو بیمارستان در شهرستان‌های رودان و سیریک، نسبت به ساخت مدرسه در شهرستان سیریک نیز اقدام نموده است که امیدواریم مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد و مردم عزیز استان از عواید این طرح‌های خداپسندانه منتفع گردند.

 در ادامه این مراسم: دکتر غلامعلی جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان هرمزگان گفت: جا دارد از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش تشکر ویژه کنم که در زمینه‌های مختلف، چه در زمان کرونا با اهدا اکسیژن موردنیاز بیماران تمام‌قد، از بخش درمان حمایت کردند و هم اکنون نیز در پروژه‌های مختلف درمانی و بهداشتی در کنار ما هستند. وی ادامه داد: طی این تفاهم‌نامه مقرر شده دانشگاه علوم پزشکی استان و وزارت بهداشت با مشارکت شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اقدام به توسعه بخش دیالیز و تأمین تجهیزات سایر بخش‌های بیمارستان امام علی (ع) رودان شامل؛ اتوکلاو، پروب اکوکاردیوگرافی، همودیالیز، دستگاه RO مدیکال، الایزاتومات، 4 دستگاه ونتیلاتور ثابت بزرگسال و دستگاه NA-K نمایند. جاودان با اشاره به توسعه و تجهیز بیمارستان امام سجاد (ع) سیریک نیز تصریح کرد: مقرر گردید بخش تصویربرداری این واحد درمانی احداث گردد؛ همچنین توسعه و تجهیز این بیمارستان نیز از طریق تأمین ماشین بیهوشی، مانیتور علایم حیاتی، الکتروشوک، ست و ابزار جراحی، پمپ سرنگ، الکتروکاردیوگرافی، ترالی اورژانس و دارویی، برانکارد، اکسیژن‌ساز و فریز بانک خون جهت آزمایشگاه این مرکز با مشارکت فولاد کاوه جنوب کیش صورت پذیرد. تا این دو بیمارستان بتوانند خدمات بهتری را به مردم این دو شهرستان ارائه نمایند.

نظرات