جمعه 7 اردیبهشت 1403
پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

مهندس سید عباس حسینی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با صدور پیامی، فرارسیدن نوروز باستانی و آغاز سال 1402 را به‌تمامی همکاران و خانواده محترم آنان تبریک گفت. به گزارش روابط‌عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در این پیام آمده است:

یا مقلب‌القلوب و الابصار/ یا مدبرالیل و النهار/ یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الی احسن الحال

 

به لطف ایزد منان و خالق همه زیبایی­ های عالم، بهاری دیگر مقارن با ماه مبارک رمضان از راه رسید و نوید شکوفایی و امید در عرصه‌های مختلف زندگی را به ارمغان آورد. لازم می دانم در آستانه فرارسیدن عید نوروز و حلول ماه پرفیض صیام، ماه پاکی و روشنی رمضان‌المبارک که به‌واقع ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی در سایه تلاوت و تدبر در قرآن، تقویت اراده و آزادی از زنجیر‌های درونی است. صمیمانه‌ترین تبریک و تهنیت خود را تقدیم نموده و در پرتو الطاف بیکران الهی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی برای همکاران و خانواده معززشان آرزومندم.

اینجانب از زحمات و تلاش های همه کارکنان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که رزمندگان موفق در جبهه نبرد اقتصادی هستند، سپاسگزارم و خداوند متعال را شاکرم که ماحصل این همدلی و کارگروهی تحقق فرمایشات مقام عظمای ولایت و تداوم دستاوردهای ماندگار در این مجموعه عظیم صنعتی بوده است. امیدوارم با اتکا به همراهی و همدلی تمام ارکان و زنجیره صنعت فولاد در سال جدید نیز برگ­های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار این صنعت در کشورمان افزوده شود و به فضل الهی به جایگاهی والاتر و بالاتر دست یابیم.

امید است شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سال پیش رو نیز همچون کارنامه موفق سنوات گذشته باتکیه‌بر توانمندی کارکنان تلاشگر، زحمتکش و متعهد خود مسیر رشد و توسعه را تداوم بخشد و از بحران های پیش رو با برنامه‌ریزی، تلاش بیشتر، نوآوری و خلاقیت عبور نماید. 

در پایان ضمن تشکر از تلاش ­های یکایک کارکنان و صبوری خانواده شریف و بزرگ فولاد کاوه جنوب کیش در سالی که گذشت؛ آرزوی سالی سرشار از موفقیت، آبرومندی، سلامت و بهروزی برای این عزیزان در سایه قرآن کریم از درگاه احدیت دارم و زیباترین بهار و ناب­ترین لحظات را در آستانه عید سعید نوروز و حلول ماه پر برکت رمضان برای همه همکاران و خانواده های محترمشان آرزو می­کنم.

 

سیدعباس حسینی

مدیرعامل

نظرات