پنجشنبه 30 فروردین 1403
همزمان با روز جهانی کار و کارگر منتشر شد؛

پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز کارگر

پیام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز کارگر

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ يَشْکُرْ فَإِنَّما يَشْکُرُ لِنَفْسِهِ»

روز جهانی کارگر بر جامعه کارگری شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مبارک.

یازدهم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است تا از زحمات کارگران پرتوان و تلاش‌گر شرکت فولادکاوه جنوب کیش که با همت والای خود چرخ تولید و صنعت کشور را می‌گردانند، تشکر و قدردانی کنم.

روز کار و کارگر یادآور تلاش پولادمردانی است که در کنار کوره های ذوب و ریخته گری و واحد‌های مختلف شرکت با روحیه خستگی‌ناپذیر، در زمینه تولید و اقتصاد کشور فعالیت می کنید.

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران معزز، در راستای تحقق شعار «مهار تورم،رشد تولید» همواره نقش موثری در حفظ موقعیت کنونی شرکت به عنوان سومین شرکت تولیدکننده فولادی در کشور را ایفا نماید و در آینده نیز با جهد مستمر و خستگی ناپذیر شما کارگران عزیز و شریف بتوانیم موفقیت های زیادی را کسب کنیم.

این مناسبت ارزشمند را خدمت کارگران خدوم شرکت فولادکاوه جنوب کیش تبریک عرض نموده و از تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی همه کارگران زحمتکش شرکت که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان تجسمی از همت والایشان است ارج نهاده و صحت، سلامتی و موفقیت های روز افزون را برای شما و خانواده محترمتان از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سیدعباس حسینی

مدیرعامل

نظرات