پنجشنبه 9 فروردین 1403
مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز کار و کارگر عنوان کرد:

فولاد کاوه جنوب کیش؛ نماد بالندگی صنعت فولاد کشور

فولاد کاوه جنوب کیش؛ نماد بالندگی صنعت فولاد کشور
فولاد کاوه جنوب کیش؛ نماد بالندگی صنعت فولاد کشور

آیین بزرگداشت مقام کار و کارگر با حضور پرشور کارگران و مدیران فولاد کاوه جنوب کیش در مسجد آل رسول این شرکت برگزار گردید. به گزارش روابط‌عمومی فولاد کاوه جنوب کیش مهندس سید عباس حسینی مدیرعامل محترم، ضمن تبریک روز کارگر به تمام کارگران شرکت فولاد کاوه جنوب کیش گفت: مقام معظم رهبری واژه جهاد را برای اقتصاد به کار برده‌اند و این موضوع بیانگر آن است که در نگاه ایشان تولید به معنای حقیقی کلمه، جهاد محسوب می‌شود و کارگران این عرصه، رزمندگان و جهادگران اقتصاد هستند. حسینی با اشاره به زیارت امین‌الله «اشهد انک جاهدت فی الله حق جهاده»، تصریح کرد: امروز فقط جنگ نظامی نیست؛ بلکه در حوزه اقتصاد نیز ما در حال نبرد هستیم و شما کارگران عزیز با تلاش شبانه‌روزی خود، رزمندگان و جهادگران این عرصه هستید و علی‌رغم تمام سختی‌ها پیروزی از آن شماست؛ زیرا رهبری عالم و فرزانه ما وعده پیروزی در این نبرد را داده و فرموده‌اند شرط پیروزی در این نبرد سخت اقتصادی، تلاش و استقامت شما عزیزان است.

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش با اشاره به رکوردهای فروردین و اردیبهشت‌ماه 1402 و افتتاح فاز دوم فولادسازی در دوران تحریم به دست توانای پولادمردان این شرکت گفت: اینها همه لطف خداوند متعال بود و پروردگار متعال به کار ما برکت داد؛ زیرا که هر موفقیتی که به دست آمده است عنایت ولطف خداوند متعال بوده است. وی در ادامه بیان داشت: شما عزیزان کارهای بزرگی را در این شرکت انجام دادید و فولاد کاوه جنوب کیش امروز نماد اقتصاد مقاومتی و نماد بالندگی صنعت فولاد کشور است و این دستاوردها نشان داد که با اتکا به شما کارگران و جوانان غیور حتی در دوران تحریم‌های ظالمانه و با وجود تمام محدودیت‌ها، می توان رکورد تولید را یکی پس از دیگری ثبت کرد و شرکت را به ظرفیت اسمی رساند تا رشد تولید که دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست، محقق گردد؛ این کار بزرگی است و بنده به تاسی از رسول خدا که دست کارگر را بوسید، به‌پاس قدردانی از زحمات شما دست تک‌تک شما همکاران عزیز را می‌بوسم. هرچند که شما لایق بیشتر از اینها هستید و از خداوند می‌خواهم به بنده توفیق دهد بتوانم در عمل نیز مراتب قدردانی خودم را از زحمات شما به جا بیاورم.

 تمام ظرفیت های شرکت در خدمت تولید خواهد بود

حسینی با بیان آیه شریفه «یا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُركُم وَیُثَبِّت أَقدامَكُم»، گفت: فولاد کاوه جنوب کیش با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارگران زحمتکش و با استعانت از خداوند متعال قطعاً هر ماه رکوردهای بیشتری را خواهد زد و ان شاالله به رکورد تولید 200 هزار تن شمش فولادی در ماه دست خواهیم یافت و این رکورد را با برنامه‌های صورت‌گرفته پایدار خواهیم کرد؛ لذا همان‌طور که خداوند وعده داده است اگر ما ثابت‌قدم باشیم، قطعاً موفق خواهیم شد. وی اضافه کرد: تولید هم عبادت، هم وظیفه و هم شغل ما در فولاد کاوه جنوب کیش است، تجهیزات شرکت و سرمایه‌گذاری‌هایی که در فولاد کاوه جنوب کیش انجام شده براین اساس بوده که شرکت با ظرفیت اسمی کار کند و این اصلاً قابل‌قبول نیست، با این حجم عظیم سرمایه‌گذاری، شرکت نتواند متناسب با ظرفیت اسمی خود تولید کند. این اتفاق با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و برنامه‌های توسعه‌ای که شرکت دارد، قطعاً رخ خواهد داد. مهندس حسینی تأکید کرد: تمام برنامه‌ریزی‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها، هزینه‌ها، منابع و به تعبیری همه سازمان در خدمت تولید خواهد بود.

بارعایت مر قانون شفافیت سرلوحه کار در sksقرار خواهد گرفت

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش در خصوص مسائل مالی و خرید بیان داشت: باید در فولاد کاوه جنوب کیش یک دیوار شیشه‌ای ایجاد شود و با رعایت مُرّ قانون شفافیت سرلوحه کار قرار گیرد. وی ادامه داد: هیچ موضوع پنهانی نباید وجود داشته باشد، هیچ موضوعی خارج از ضابطه نباید عمل شود و وقتی این اصول رعایت شود، هیچ ترسی از شفافیت وجود نخواهد داشت. مهندس حسینی همچنین خبر از آغاز اصلاح ساختارها داد و افزود: در راستای شفافیت اقدامات خوبی شروع شده تا با ایجاد یک دیوار شیشه‌ای هیچ موضوع پنهان، غیرشفاف و خارج از ضابطه‌ای به‌خصوص در حوزه مسائل مالی چه برای افراد خارج از سازمان و چه افراد داخل سازمان در فولاد کاوه جنوب کیش وجود نداشته باشد.

طرح طبقه‌بندی مشاغل در فولاد کاوه جنوب کیش اجرایی می‌شود

مدیرعامل شرکت، منابع انسانی را اصل و ستون سازمان عنوان کرد و گفت: منابع انسانی همواره مورد تأکید خداوند متعال بوده  است. ایشان با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در راستای تعالی منابع انسانی در سازمان به اجرا درآمده تصریح کرد: کارهای ابتدایی در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل انجام شده و با تعیین مشاور و اجرایی‌شدن کامل این طرح امید است تا پایان سال 1402 همکاران عزیز از مزایای آن بهره‌مند شوند. وی ادامه داد: شما کارگران عزیز یقین بدانید اگر منابع انسانی نباشد، تمام تجهیزات کارخانه آهن‌پاره‌هایی بیش نخواهند بود. وی خطاب به کارکنان اذعان داشت: این تجهیزات با شما روح می‌گیرند و بدون وجود شما عزیزان عبث و بیهوده هستند؛ لذا نگاه بنده این است که به فضل خدا در فولاد کاوه جنوب کیش،  منابع انسانی،محور باشد و در این راستا برنامه‌ها و پروژه‌های خوبی در خصوص بهبود و تلطیف فضای کار شروع شده و اصلاحات در دستور کار قرار گرفته است.

به خانواده پرسنل و معیشت آنان در فولاد کاوه جنوب کیش توجه خواهد شد

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش در راستای ارتقای معیشت کارکنان گفت: باتوجه‌به تورم افسارگسیخته زندگی برای تمام مردم سخت‌تر شده است. وی با بیان اینکه شما اعضا خانواده فولاد کاوه جنوب کیش هستید تصریح کرد: وظیفه ما این است که از خانواده خودمان محافظت کنیم و یقین بدانید که تا حد توان و اختیارتم از هر طریقی که بتوانم این توجه و حمایت را به شما عزیزان خواهم داشت.

حسینی در پایان با اشاره به اهمیت خانواده بیان داشت: نگاه ما تنها معطوف به پرسنل نیست و خانواده‌های همکاران هم اعضای خانواده فولاد کاوه جنوب کیش هستند و برای ما اهمیت ویژه‌ای دارند و باید خانواده‌ها هم در قبال SKS احساس تعلق داشته باشند و اضافه کرد اگر در تولید کارخانه موفقیتی اتفاق می‌افتد، باید به نحوی عمل شود که علاوه بر شما خانواده‌های شما نیز از این موفقیت‌ها خوشحال شوند و برای این موضوع برنامه‌هایی دیده شده که با عنایت خداوند انجام خواهد شد.

در پایان این مراسم با حضور مدیرعامل و معاونین از نفرات برتر مسابقات ورزشی دهه فجر شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اهدا لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

نظرات