در راستای ارتقای آمادگی و بازآموزی کارکنان صورت گرفت؛
برگزاری مانور آتشنشانی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش
مانور آتشنشانی با هدف بازآموزی کارکنان و تیم واکنش در شرایط اضطراری با وظایف محوله و آمادگی بیشتر در هنگام بروز حادثه و همچنین بالا بردن سطح آگاهی کارکنان مختلف جهت شناسایی و آشنایی بیشتر با انواع حریق و همچنین کمک به آسیبدیدگان و مصدومان احتمالی در پست برق مجتمع شیرینسازیآب برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی فولاد کاوه جنوب کیش، این مانور بهمنظور بالا بردن توان جسمانی و عملیاتی نیروهای آتشنشانی هنگام بروز حریق و حوادث احتمالی در محوطههای شرکت، ارزیابی توان و دانش تخصصی کارکنان عملیاتی ایستگاههای آتشنشانی و افزایش مشارکت واحدهای مختلف در امر اطفاء حریق در زمان وقوع حوادث و کمک به مصدومین احتمالی برگزار گردید.
جدیدترین ها
-
برگزاری آیین عزاداری سرور و سالار شهیدان در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش
-
پیام قدردانی دکتر شعبانی در پی ثبت رکورد جدید تولید آهن اسفنجی در خردادماه
-
دکتر شعبانی، مدیرعامل فولاد کاوه عنوان کرد؛ثبت رکورد آهناسفنجی فولاد کاوه در خرداد
-
در راستای تقویت تعاملات سازمانی صورت گرفت؛دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
-
به مناسبت عید غدیر منتشر شد؛پیام مدیر عامل فولاد کاوه به مناسبت عید غدیر خم
-
به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات منتشر شد؛پیام مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
پربازدیدترینها
- مجتبی شعبانی، مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش شد
- استمرار درخشش اراده کارگران در مسیر توسعه ملی
- پیام مدیر عامل فولاد کاوه به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و عید سعید فطر
- دستیابی فولاد کاوه به جایزه سرآمدی مدیریت دانش
- پیام مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات
- پیام مدیر عامل فولاد کاوه به مناسبت عید غدیر خم
- دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
- ثبت رکورد آهناسفنجی فولاد کاوه در خرداد
- پیام قدردانی دکتر شعبانی در پی ثبت رکورد جدید تولید آهن اسفنجی در خردادماه
- برگزاری آیین عزاداری سرور و سالار شهیدان در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش