چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

جشن اشتغالزایی کارکنان جدید فولاد کاوه جنوب کیش برگزار شد

جشن اشتغالزایی کارکنان جدید فولاد کاوه جنوب کیش برگزار شد

همزمان با چهل و یکمین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، جشن اشتغالزایی کارکنان جدید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با حضور خانواده های آنها و مسئولان ارشد این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، این مراسم عصر روز دوشنبه 14 بهمن ماه و همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در محل سالن اجتماعات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش برگزار شد. 
سخنرانی مدیرعامل و معاونین بهره برداری و توسعه منابع انسانی و پشتیبانی شرکت با محوریت موضوعات اشتغالزایی و مسئولیت های اجتماعی، روند جذب و بکارگیری نیروهای جدید و طرح های توسعه شرکت به عنوان مهم ترین بخش های این برنامه سه ساعته بود. 
پخش نماهنگ هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی، جوانگرایی، مستند برگزاری آزمون استخدامی و دهه فجر به همراه قرائت میثاق نامه و امضای آن، از دیگر برنامه های این رویداد بود. 
در ادامه این رویداد، 10 نفر از مدیران و اعضای کمیته جذب نیروهای جدید به همراه 15 نفر از برگزیدگان آزمون و مصاحبه استخدامی با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند.  
پایان بخش این رویداد، برگزاری نشست خبری مدیرعامل و معاونین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با خبرنگاران خبرگزاری ها به مناسبت دهه مبارک فجر بود که دستاوردهای شرکت طی سال جاری تشریح و برنامه های آتی نیز تبیین شد. 
گفتنی است، 120 نفر از کارکنان جدید و بومی استان هرمزگان در 11 عنوان رشته شغلی و از بین یکهزار و 769 نفر شرکت کننده در آزمون استخدامی برگزار شده در روز 17 آبان ماه سال 98، انتخاب و برگزیده شده اند. 
برق، مکانیک، تولید، الکترونیک، ابزار دقیق و اپراتوری جرثقیل را می توان از جمله مهم ترین رشته های این آزمون برشمرد.
برگزیدگان پس از گذراندن آزمون های کتبی، مصاحبه فنی و تخصصی، تست های روان شناسی و طب صنعتی، در نیمه بهمن دعوت بکار شده و همزمان با نخستین روزهای دهه فجر به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کردند. 
این نیروها پس از گذراندن دورهای آموزشی سه ماهه بدو خدمت، در پروژه فاز 2 فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش بکار گرفته خواهند شد. 
شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان زیر مجموعه هلدینگ کاوه پارس، بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در صنعت فولاد کشور و نماد بارز اقتصاد مقاومتی محسوب می شود و در حال حاضر علاوه بر اشتغالزایی غیرمستقیم 15هزار نفری در کشور، به صورت مستقیم نیز برای یکهزار و 400 نفر از جوانان تحصیلکرده و متخصص ایرانی، فرصت شغلی مولد و پایدار ایجاد کرده که با اضافه شدن نیروهای جدید تعداد اشتغالزایی مستقیم به رقم یکهزار و 600 نفر رسیده است.


منبع خبر : روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

نظرات