جمعه 31 فروردین 1403

پیام مدیرعامل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام مدیرعامل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

مهندس دهاقین مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کاروکارگر را به تمامی همکاران و خانواده هایشان تبریک گفت.

مهندس "دهاقین" مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با صدور پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کاروکارگر را به تمامی همکاران و خانواده هایشان تبریک گفت. 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در متن کامل این پیام چنین آمده است: 
فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر پیشرفت، تحول و سازندگی است که حضرت رسول اکرم(ص)، پیامبر مهر گستر اسلام بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به زیباترین شکل ممکن، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.کارگران شریف ایران اسلامی همواره با دل و جان در توسعه و پیشرفت روزافزون جامعه و گردش چرخ های اقتصادی کشور پیشگام و در راه خودکفایی و رهایی از وابستگی به بیگانگان و تأمین نیازهای اساسی جامعه و رونق اقتصادی و افزایش تولید، پرتلاش و ثابت قدم بوده و خواهند بود. 
روز کارگر در سال 99 معنا و مفهوم دیگری دارد. در این سال که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام "جهش تولید" مزین شده، تمامی نگاه ها به همت و تلاش این جهادگران عرصه تولید یعنی کارگران معطوف شده است. بدینوسیله وظیفه خود می دانم که مراتب سپاس و قدردانی خود را تقدیم همکاران عزیزم نمایم که در تمامی فراز و فرودهای شرایط اقتصادی کشور و در سخت ترین موقعیت ها، با تکیه بر دانش بومی و توان فنی خویش، عرق از پیشانی برگرفته اند تا در شرایط سخت محدودیت های بین المللی و همچنین شیوع بیماری کووید 19، نه تنها بی نیازی کشور به واردات بسیاری از محصولات فولادی مورد نیاز صنایع استراتژیک کشور تداوم یابد بلکه با حضوری موثر و چشمگیر در بازارهای بین المللی، در عرصه صادرات نیز صاحب جایگاه باشیم و گام هایی موفق در مسیر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برداریم. 
به فضل خداوند متعال، جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به ثمر رسانده‌اند که بی‌شک بخش وسیعی از آن، مرهون هوشیاری، کوشش، استقامت و قناعت کارگران متعهدی است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، مسیر تعالی هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می‌نمایند. برای معنابخشی بیشتر به اهمیت و جایگاه فرهنگ کار و تلاش همین بس که کارگران، بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و هر سازمانی که از این ظرفیت عظیم بهتر استفاده کند، توسعه و پیشرفت و تولید در آن، جهش و رونقی چند برابر خواهد یافت. 
در پایان بار دیگر با مغتنم شمردن فرصت، مراتب خرسندی‌ خود را از قرار گرفتن در کسوت خدمتگزاری به طلایه داران تولید در صنعت راهبردی فولاد اعلام می‌دارم و فروتنانه فرا رسیدن روز جهانی کار وکارگر را به همه همکاران سختکوش و خانواده هایشان، تبریک می‌گویم. 
 
علی دهاقین / مدیرعامل

نظرات