چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پیام مدیرعامل به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

پیام مدیرعامل به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش فرا رسیدن دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران جبهه تولید به‌ویژه مدیران و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در متن پیام مهندس "علی دهاقین" چنین آمده است:

یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ انقلاب اسلامی، گام‌های موثر و پیشرفت‌های درخور تحسینی است که کشور در عرصه صنعتی به آن دست یافته و این جز در سایه تلاش و اراده پولادین فرزندان صنعتگر این مرز و بوم میسر نبوده است که در پرتو مسئولیت‌پذیری، تعهد و تخصص توانسته‌اند، مجموعه صنعت و معدن کشور را با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر خود به سطح قابل توجهی ارتقاء دهند.

صنعت و معدن دو بال میهن اسلامی برای فتح قله های رفیع پیشرفت، عزت و توسعه همه جانبه هستند و همگان نیک می دانند که مسیر اشتغالزایی، تحقق اقتصاد درون زا، تقویت اعتماد به نفس ملی و خروج از رکود تنها از مسیر حمایت واقعی از صاحبان صنایع و معادن و فعالان بخش خصوصی می گذرد.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی طی سالهای اخیر و با نگرش حکیمانه، آینده نگرانه و دلسوزانه خود تاکید مضاعفی بر تحقق «اقتصاد مقاومتی» داشته اند؛ دستیابی به این مهم با تاکید بر تولید داخلی و ظرفیت و استعداد موجود در کشور از موضوعات مورد توجه همه دلسوزان نظام و کشور اسلامی‌ بوده و هست؛ بخش صنعت ظرفیت ویژه‌ای دارد تا با بهره گیری از منابع و ذخایر عظیم و غنی معدنی و توان مهندسی نيروي انساني فهیم این بخش، در صورت محوریت یافتن در گفتمان توسعه ای کشور و معنا یافتن تمامی فعالیت ها و اقدامات در حول و پرتو آن، آینده ای روشنتر برای جامعه ایران رقم بخورد.

اختصاص یک روز با عنوان روز صنعت و معدن، فرصتی مناسب و مغتنم است تا بتوانیم ضمن یادآوری ضرورت‌ها، الزامات و نیازهای صنعتی کشور برای توسعه، نسبت به برداشتن گام های اساسی در تحقق «جهش تولید» نیز اهتمام کنیم. بی‌شک این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که به مهم‌ترين موتور محركه اقتصاد کشور يعني بخش صنعت و معدن نگاهي انديشمندانه و مدبرانه شود؛ زیرا این بخش از جمله عوامل مولد اشتغال پايدار و ظرفیتی برای افزايش توليد ناخالص ملي و درآمد سرانه محسوب می شود.

فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان پنجاه و ششمین شرکت برتر ایران و چهارمین شرکت بزرگ در صنعت فولاد، نقش حیاتی خود را در اقتصاد کشور با سربلندی ایفا کرده و تلاش دارد با بهره برداری از فاز دوم فولادسازی و رسیدن به ظرفیت 2میلیون و 400هزار تن، تثبیت و پایداری تولید و عرضه محصول به بازارهای هدف با افزایش مقاصد و حجم صادرات و افزایش فروش، افتخارات سالیان اخیر خود را تداوم بخشد.

در پایان ضمن تبریک این مناسبت خدمت تمامی فعالان و تلاشگران جبهه تولید در عرصه صنعت و معدن به ویژه مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع عظیم فولاد کاوه جنوب کیش، امیدوارم ‌روز ملی صنعت و معدن در سال 99 سرآغاز سالی آكنده از امید و تلاش برای دستیابی به دستاوردهای جدیدتر باشد و بتوانیم فصلی غرورآفرین را در تارك صنعت و اقتصاد كشور رقم بزنیم.

 علی دهاقین/ مدیرعامل

نظرات