پنجشنبه 9 فروردین 1403
پیام نوروزی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

مهندس علی دهاقین، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با صدور پیامی، فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۰ را به تمامی همکاران و خانواده محترم آنان تبریک گفت.

مهندس علی دهاقین، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با صدور پیامی، فرا رسیدن نوروز باستانی و آغاز سال ۱۴۰۰ را به تمامی همکاران و خانواده محترم آنان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در این پیام آمده است:
یا مقلب القلوب و الابصار/ یا مدبرالیل و النهار/ یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الی احسن الحال
نوروز باستانی، ترنمی از عشق و زیبایی و نماد فرهنگ کهن ملت ریشه¬دار ایران است. سال 1399 با همه فراز و نشیب¬ها، تلخی¬ها و شیرینی-هایش به پایان خود رسید. شیوع ویروس کرونا طی سال گذشته موجب شد تا ایرانیان سالی سخت را سپری کنند؛ اما اطمینان دارم اراده و روح جمعی این ملت بزرگ بر همه مشکلات غلبه خواهد کرد.
نامگذاری سال سپری شده از سوی رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) به نام سال «جهش تولید» بیانگر اهمیت جایگاه تولید در پویایی اقتصاد کشور و مقاومت در برابر تکانه¬های خارجی و تحریم¬های ظالمانه بود. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز در راستای غلبه بر محدودیت¬های بین-المللی و برخی چالش¬های داخلی، اتکای خود را بر خودباوری و توانمندی جوانان ایرانی نهاده و به موفقیت¬های چشمگیری دست یافت.
سال ۹۹ را در حالی پشت سر گذاشتیم که در پرتو استعانت از خدای متعال و با همت و اراده پولادین همکاران و تلاش شبانه¬روزی آنان، فاز دوم فولادسازی بدون حضور نیروهای خارجی و با تکیه بر توانمندی داخلی به بهره¬برداری رسید و ظرفیت این مجتمع از ۱.۲میلیون تن به ۲.۴میلیون تن شمش فولادی افزایش یافت.
علاوه بر این، دستیابی به موفقیت¬ها و کسب توفیقات در حوزه¬های مختلف از بهره¬برداری تا خرید و فروش، از طرح و توسعه تا مهندسی و منابع انسانی گواه گماردن همتی سترگ در تمامی ارکان سازمان برای گفتن لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در زمینه جهش تولید و جامه عمل پوشاندن به سیاست¬های اقتصاد مقاومتی بود.
موفقیت¬های ارزشمند شرکت که همکاران در دستیابی به آنها سهم انکارناپذیری داشته‌اند، نوید دهنده توسعه و سربلندی هرچه بیشتر شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سال¬های پیش روست، تلاش همیشگی و خستگی¬ناپذیر کارکنان شرکت به عنوان سرمایه حیاتی سازمان ماحصل ایثار و فداکاری کارکنان و خانواده این عزیزان بوده و هست که علیرغم تمام سختی¬های صنعت فولاد، یاریگر این نماد بزرگ اقتصاد مقاومتی بوده و خواهند بود، از درگاه پروردگار متعال تداوم کانون گرم خانواده این عزیزان و زندگی همراه با سلامتی و سرشار از شادی و سربلندی آرزومندم.
امید است شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سال پیشرو نیز همچون کارنامه موفق سنوات گذشته با تکیه بر توانمندی مدیران برنامه¬محور و کارکنان تلاشگر و زحمتکش خود مسیر رشد و توسعه را در پیش بگیرد و تکمیل ظرفیت فاز 2 فولادسازی و برنامه¬ریزی جهت راه¬اندازی طرح¬های توسعه را از اولویت¬های اساسی قلمداد می¬کند و انتظار می¬رود تمامی ارکان و سطوح این مجتمع عظیم صنعتی در تحقق این اولویت¬ها همراه و یاریگر باشند.
با آرزوی سالی پربرکت و توأم با سلامتی، بهروزی و شادکامی برای همگان، حلول سال نو و فرا رسیدن بهار پرطراوت را که نشانه¬ای از قدرت لایزال الهی است، خدمت همه همکاران و خانواده¬های محترم آنها و شرکای تجاری در صنعت فولاد ایران تبریک و تهنیت عرض می¬نمایم. امیدوارم در سایه الطاف خداوند متعال و همت والای شما همکاران، در سال آتی نیز بتوانیم فولاد کاوه جنوب کیش را به سطحی متناسب با تلاش و توانمان برسانیم و سال ۱۴۰۰ سال شکوفایی و بالندگی این مجتمع بزرگ فولادی در عرصه¬های گوناگون باشد.
 
علی دهاقین
مدیرعامل

نظرات