جمعه 10 فروردین 1403

پيام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز جهاني كارگر

پيام مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت روز جهاني كارگر

مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به مناسبت فرارسیدن 11 ارديبهشت، روز جهاني كارگر پيامي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در متن کامل پیام مهندس"علی دهاقین" به مناسبت روز جهانی کارگر، چنین آمده است: در چرخش چرخ صنعت، کارگران گران قدر نقش اصلی را ایفا می کنند؛ همان هایی که با تلاش و غیرت به تولید ملی معنا می دهند تا اقتصاد کشور از دشوارترین بحران ها به سلامت عبور کند.

نكوداشت یازدهم اردیبهشت روز جهاني كارگر فرصتي مغتنم و بي نظير است تا به تأسي از پيامبر اعظم (ص)، زحمات بي بديل آنان را ارج نهيم و بهانه ای است تا از زحمت کشانی که با اعتقاد راسخ و همت والای خود در سنگرهای جهاد اقتصادی کوشش نموده و کار را عبادت و آن را سرلوحه خود قرار داده، تجلیل شود.

در دوران پرچالش شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت تحریم ها، کارگران پرتلاش مجتمع فولاد کاوه جنوب کیش با همت جهادی و از خودگذشتگی، باعث گردش بی وقفه چرخ تولید و دستیابی به افتخارات ارزشمندی شده اند. آنان همواره کوشیده اند که نه تنها بی نیازی کشور به واردات بسیاری از محصولات فولادی مورد نیاز صنایع استراتژیک کشور تداوم یابد، بلکه با حضوری موثر و چشمگیر در بازارهای بین المللی، در عرصه صادرات نیز صاحب جایگاه باشیم و گام هایی موفق در مسیر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی برداریم.

حضور در سنگر تولید، خدمت و تلاشگری، مایه افتخار و مباهات همگی ماست؛ بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ جامعه کارگری امید دارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نام گذاری شده است؛ با مشارکت و همدلی تمامی ارکان سازمان و همچنین تلاش فراگیر و بهره‌مندی صحیح از اندیشه‌های تحول آفرین و هنر بازوان شما همکاران، شاهد کسب دستاوردهای بیشتر و تحقق برنامه‌ها و اهداف سال جاری خواهیم بود.

بدینوسیله ضمن گرامی داشت روز جهانی کارگر، تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش خانواده بزرگ  فولاد کاوه جنوب کیش را که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از همتی است که با اراده ای پولادین در اعتلای نام ایران بر بلندای قله های افتخار و عزت گام بر می دارند، ارج نهاده و سلامتی، سعادت و پیروزی روزافزون شما و خانواده محترمتان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم.

در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، امیدوارم به برکت دعای کارگران غیرتمند این مرز و بوم در ماه ضیافت الهی، همه ایرانیان، بر خوان سلامت، افطار کنند.

علی دهاقین

مدیرعامل

نظرات