پنجشنبه 5 تیر 1404

مناقصه

مناقصه عمومی ساخت نیم رینگ غلتک میز انتقال بیلت، پایپ ورودی مواد به کوره و درب بازدید بالکنی پنل کوره

شماره آگهی شروع پایان دوره
T-1404133040 1404/04/03 1404/04/17 نوبت اول

((سرمایه گذاری برای تولید))

شركت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) در نظر دارد نسبت به ساخت نیم رینگ غلتک میز انتقال بیلت، پایپ ورودی مواد به کوره و درب بازدید بالکنی پنل کوره (مطابق موارد مندرج در اسناد) از طريق مناقصه عمومی دو مرحله ای از سازندگان توانمند دعوت نماید. متقاضیان می توانند جهت خرید اسناد مناقصه از تاریخ درج آگهی تا قبل از پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1404/04/17 اقدام نمايند.

تذکر مهم: به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم می رساند که ارائه فیش واریزی بابت خرید اسناد مناقصه تنها تا پایان زمان مقرر که در آگهی اعلام شده است امکان پذیر خواهد بود. بدیهی است پس از انقضای این مهلت، به هیچ گونه درخواست یا پیشنهادی در این خصوص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

  • نحوه خرید اسناد مناقصه: متقاضیان محترم می توانند با رعایت مراحل زیر، نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز به آدرس ایمیل Kaveh.Tender@sksco.ir و یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره ( 09335918301) جهت دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند:
  • در قسمت موضوع ایمیل (Subject) بایستی موضوع مناقصه عیناً " ساخت نیم رینگ غلتک میز انتقال بیلت، پایپ ورودی مواد به کوره و درب بازدید بالکنی پنل کوره " همراه با درج شماره مناقصه (T-1404133040) قید گردد.
  • مدارک مورد نیاز جهت ارسال اسناد مناقصه:
  • 1- تصویر فیش واریزی

واریز مبلغ 1،500،000 ریال (یک میلیون پانصد هزار ریال ، غیر قابل استرداد) به حساب شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام)

نام صاحب حساب: شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام)

شماره حساب: 173421575971

شماره شبا:IR 160590017300402157597001

بانک: سینا

شرح واریز: نام پرداخت کننده (اشخاص حقیقی و حقوقی ) بابت دریافت اسناد مناقصه به شماره T-1404133040

  • 2- اعلام آمادگی کتبی متقاضی مبنی بر شرکت در مناقصه، شامل اطلاعات کامل شرکت (نام شرکت،شناسه ملی،کد اقتصادی،آدرس، شماره تماس و ایمیل معتبر شرکت جهت ارسال اسناد مناقصه)

پس از ارسال تصویر فیش واریزی و درخواست کتبی  به آدرس ایمیل Kaveh.Tender@sksco.ir و یا از طریق پیام رسان ایتا به شماره ( 09335918301) اسناد مناقصه (بصورت فایل الکترونیکی) برای متقاضی ارسال می گردد.

جدول زمانی انجام مناقصه:

تاریخ شروع فروش اسناد

تاریخ پایان فروش اسناد

آخرین مهلت تحویل پاکت های مناقصه

1404/04/03 1404/04/17 1404/04/21
  • - میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 2،500،000،000 ریال (دو میلیارد و پانصد میلیون ریال) بصورت چک شرکتی (ثبت شده در سامانه صیاد) به نفع شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (سهامی عام) در زمان ارائه پیشنهاد مالی به دستگاه مناقصه گزار تسلیم نمایند.

 

  • - ضمنا متقاضیان مي‌توانند جهت اطلاع با شماره 09335918301- 31917172-076 آقای مهندس خسروی تماس حاصل فرمایند.

 
تعداد بازدید: 52